مهمان گرامی سلام،
برای استفاده از تمام امکانات سایت میبایست
از طريق این لینک ثبت نام نمائید.
لطفاً این صفحه را به اشتراک بگذارید:
برترین کاربر ماه
 کاربر برتر ماه
موضوعات کارآمد
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: اصل رضایتمندی مشتریان

  1. #1
    Azad Del آنلاین نیست.
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    نوشته ها
    51
    تشکر
    0
    تشکر شده 17 بار در 15 ارسال

    اصل رضایتمندی مشتریان

    بازار آی تی ایران

    اصل رضایتمندی مشتریان

    اصول طلایی مشتری مداری:

    rezayat.jpg


    1. صادقانه به حرف و حق مشتری احترام بگذارید.
    2. حتی اگر دشمن هم برای خرید بیاید با تمام وجود بایستی او را راضی کنید.
    3. مشتری مداری با استخدام هر عضوی از سازمان آغاز می شود.
    4. رضایت کارکنان رابطه ای مستقیم با رضایت مشتریان دارد.
    5. مشتری مداری کنار آمدن با مشتریان ناسازگار است.
    6. شکایات مشتری ارزان ترین راه شناخت مشتریان است.
    7. مشتری داور نامریی و نهایی موفقیت یا شکست است.
    8. هیچ کس مجبور نیست با ما معامله کند.
    9. مطمئنا اولویت های مشتریان با اولویت های شما تفاوت دارد.
    10. مشتری بر اساس ظاهر شما و ظاهر محیط شما قضاوت می کند.
    11. جذب مشتری راحت تر از نگهداری مشتری و نگهداری مشتری راحت تر از رضایت مشتری است.
    12. هزینه جذب مشتری بیش از هزینه نگهداری مشتری و هزینه نگهداری مشتری بیشتر از هزینه رضایت مشتری است.
    13. ارتباطات مشتری را با گوش کردن مدیریت کنید.
    14. مشتری حرف اول و آخر را می زند.
    15. صداقت و خوشنامی دروازه ورود مشتریان به سازمان است.
    16. تبلیغ کافی است ، درباره همه چیز اطلاعات بدهید.
    17. در ارتباطات همیشه مثبت نگر باشید.
    18. احترام در همه جا و برای همه مشتریان ضروری است.
    19. با ذهنیت مثبت " من خوبم – تو خوبی" ارتباط را آغاز کنید.
    20. ارتباط برقرار کنید ، ارتباط بازی پینگ پونگ است اگر یکی بازی نکند بازی انجام نمی شود، پس برای مشتری فرصت گفتگو مهیا کنید.
    21. روابط ما خواسته یا ناخواسته رضایت مشتری را شکل می دهد . مشکلات را حتی الامکان باکمک مشتری حل کنید.
    22. هرگز در برخورد با مشتریان تبعیض قائل نشوید چرا که احترام "در همه جا" و " برای همه" مشتریان ضروری است.
    23. با ذهنیت مثبت " من خوبم – تو خوبی" ارتباط را آغاز کنید.
    24. بایستی به آنچه مشتری می گوید گوش فرا دهیم و سرعت در پاسخگویی را اصل اول رضایت مشتری قرار دهیم.
    25. هرگز تماس مشتریان را بدون پاسخ نگذارید.
    26. مشتری مشاور اول ما برای بهبود مستمر است زیرا مشتری بهتر از هر کس دیگر نیازهای ما را می داند.
    27. احترام در همه جا و برای همه مشتریان ضروری است.
    28. اگر شما از مشتریان خود مراقبت نکنید دیگران این کار را انجام می دهند.
    29. مشتری زمانی راضی می شود که محترمانه با او برخورد شود و خدمات دوستانه و مفید به او ارائه شود.
    30. حتی اگر یقین دارید که حق با شماست از بحث کردن با مشتری اجتناب کنید.
    31. هیچگاه احساس نکنید هرآنچه را که می توانستید برای مشتری انجام داده اید همیشه به فکر خدمات بهتر باشید.
    32. برنده – برنده بیندیشید ، (Win-Win) نزدیک ترین راه شکست ، اصرار برای پیروزی بر مشتری است.
    33. رضایت خودتان بخشی از رضایت مشتری است.
    34. همواره 50 درصد نارضایتی مشتریان از بی اطلاعی است.
    35. شناخت ، قدم اول برای دستیابی به رضایت مشتری است پس لازم است نیازهای در حال تغییر مشتریان شناسایی و پیش بینی شود.


    • ​کتاب:اصول مشتری مداری
    ویرایش توسط Azad Del : August 4th, 2014 در ساعت 06:37

  2. #2
    shabakesazan آنلاین نیست.
    مدیر بخش

    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,058
    تشکر
    18
    تشکر شده 54 بار در 46 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Azad Del نمایش پست ها
    اصل رضایتمندی مشتریان

    اصول طلایی مشتری مداری:


    1. صادقانه به حرف و حق مشتری احترام بگذارید.
    2. حتی اگر دشمن هم برای خرید بیاید با تمام وجود بایستی او را راضی کنید.
    3. مشتری مداری با استخدام هر عضوی از سازمان آغاز می شود.
    4. رضایت کارکنان رابطه ای مستقیم با رضایت مشتریان دارد.
    5. مشتری مداری کنار آمدن با مشتریان ناسازگار است.
    6. شکایات مشتری ارزان ترین راه شناخت مشتریان است.
    7. مشتری داور نامریی و نهایی موفقیت یا شکست است.
    8. هیچ کس مجبور نیست با ما معامله کند.
    9. مطمئنا اولویت های مشتریان با اولویت های شما تفاوت دارد.
    10. مشتری بر اساس ظاهر شما و ظاهر محیط شما قضاوت می کند.
    11. جذب مشتری راحت تر از نگهداری مشتری و نگهداری مشتری راحت تر از رضایت مشتری است.
    12. هزینه جذب مشتری بیش از هزینه نگهداری مشتری و هزینه نگهداری مشتری بیشتر از هزینه رضایت مشتری است.
    13. ارتباطات مشتری را با گوش کردن مدیریت کنید.
    14. مشتری حرف اول و آخر را می زند.
    15. صداقت و خوشنامی دروازه ورود مشتریان به سازمان است.
    16. تبلیغ کافی است ، درباره همه چیز اطلاعات بدهید.
    17. در ارتباطات همیشه مثبت نگر باشید.
    18. احترام در همه جا و برای همه مشتریان ضروری است.
    19. با ذهنیت مثبت " من خوبم – تو خوبی" ارتباط را آغاز کنید.
    20. ارتباط برقرار کنید ، ارتباط بازی پینگ پونگ است اگر یکی بازی نکند بازی انجام نمی شود، پس برای مشتری فرصت گفتگو مهیا کنید.
    21. روابط ما خواسته یا ناخواسته رضایت مشتری را شکل می دهد . مشکلات را حتی الامکان باکمک مشتری حل کنید.
    22. هرگز در برخورد با مشتریان تبعیض قائل نشوید چرا که احترام "در همه جا" و " برای همه" مشتریان ضروری است.
    23. با ذهنیت مثبت " من خوبم – تو خوبی" ارتباط را آغاز کنید.
    24. بایستی به آنچه مشتری می گوید گوش فرا دهیم و سرعت در پاسخگویی را اصل اول رضایت مشتری قرار دهیم.
    25. هرگز تماس مشتریان را بدون پاسخ نگذارید.
    26. مشتری مشاور اول ما برای بهبود مستمر است زیرا مشتری بهتر از هر کس دیگر نیازهای ما را می داند.
    27. احترام در همه جا و برای همه مشتریان ضروری است.
    28. اگر شما از مشتریان خود مراقبت نکنید دیگران این کار را انجام می دهند.
    29. مشتری زمانی راضی می شود که محترمانه با او برخورد شود و خدمات دوستانه و مفید به او ارائه شود.
    30. حتی اگر یقین دارید که حق با شماست از بحث کردن با مشتری اجتناب کنید.
    31. هیچگاه احساس نکنید هرآنچه را که می توانستید برای مشتری انجام داده اید همیشه به فکر خدمات بهتر باشید.
    32. برنده – برنده بیندیشید ، (Win-Win) نزدیک ترین راه شکست ، اصرار برای پیروزی بر مشتری است.
    33. رضایت خودتان بخشی از رضایت مشتری است.
    34. همواره 50 درصد نارضایتی مشتریان از بی اطلاعی است.
    35. شناخت ، قدم اول برای دستیابی به رضایت مشتری است پس لازم است نیازهای در حال تغییر مشتریان شناسایی و پیش بینی شود.


    • ​کتاب:اصول مشتری مداری
    به نظر من بهتر است بازاریاب های شرکت را آموزش دهیم تا سیاست های شرکت را به مشتریان توضیح دهند نه اینکه صحبت های یک بازاریاب با کارهایی که قرار است برای مشتری خود انجام دهیم متفاوت باشد.
    بهتر است در مورد محدودسازی های مشتری آنها را در جریان بگزاریم همانطوریکه برای تبلیغات اول، چندین بار با آنها تماس گرفته میشود.
    شبکه سازان نسل جدید ( بزرگترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات شبکه و دوربین مداربسته )
    --02166101699--02166101577-02166101559
    http://NewNetwork.ir

کلمات کلیدی این موضوع