مهمان گرامی سلام،
برای استفاده از تمام امکانات سایت میبایست
از طريق این لینک ثبت نام نمائید.
لطفاً این صفحه را به اشتراک بگذارید:
برترین کاربر ماه
 کاربر برتر ماه
موضوعات کارآمد
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: اهمیت برند سازی , ایجاد نام تجاری

  1. #1
    Azad Del آنلاین نیست.
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    نوشته ها
    51
    تشکر
    0
    تشکر شده 17 بار در 15 ارسال

    اهمیت برند سازی , ایجاد نام تجاری

    بازار آی تی ایران

    اهمیت برند سازی , ایجاد نام تجاری

    777.jpg




    هنر برندینگ یا برند سازی، ایجا دنام تجاری


    (نام تجاری-Brand ) یک مفهوم کلیدی در محافل بازاریابی است.
    میتوان از برند بهعنوان سکوی پرتابی که میتواند کسبوکار شما روبهجلو و در مسیر موفقیت سوق دهد و به شما یک مزیت رقابتی بی نظیر بدهد، یاد نمود.
    نام تجاری قوی که بهدرستی و به روش علمی تعریفشده باشد،باعث 1-افزایش فروش، 2-ایجاد وفاداری مشتری،
    3- ایجاد ارزش برای نام تجاری و مهمتر از همه، 4-کاتالیزوری برای رشد کسبوکار خواهد بود از طریق ایجاد انگیزه در مصرفکنندگان برای خرید محصول شما.
    برندینگ یا (ایجاد نام تجاری Branding ) و فعالیتهای مربوط به مدیریت برند قسمت مهمی از فرایند کسبوکار است. بنابراین برندینگ و مدیریت برند ، بسیار مهم است (در هر کسبوکار و بدون در نظر گرفتن اندازه آن).
    به دلیل آنکه با بازار ارتباط برقرار نموده و در مورد کسبوکار و محصول شما به بازار اطلاعات میدهد.
    برند که معمولاً با آرم، نشانه، نام و یا تصویر است و مصرفکنندگان با دیدنشان به یاد شرکت و محصولات آن افتاده و بهاصطلاح همراه با تداعیات برند خواهد بود.
    اما درواقع ، نام تجاری نیز شامل عوامل دیگری است ، که شامل آن دسته از ویژگیهای منحصربهفرد است که باعث تشخیص محصول شرکت از محصولات رقیب و یا محصولات نزدیک میگردد، که البته آن نیز به کیفیت محصول و سیاستهای شما درزمینهٔ نحوه انجام کار تجاری شما، و اینکه شما چگونه توسط دیگران درک (درک مشتری از کسبوکار ما) شدهاید
    ایجاد نام تجاری گامی است در جهت ایجاد یک هویت و به رسمیت شناخته شدن.
    بدون تردید ایجاد نام تجاری یا برندینگ ، بهویژه برای کسبوکار کوچک بسیار حائز اهمیت است.
    مصرفکنندگان همیشه مایل به خرید محصولات و خدماتی بوده که به آن اعتماد مینمایند. تعریف نام تجاری خوب و قوی، یک مزیت رقابتی در بازار به شما میدهد. ایجاد نام تجاری این اجازه را میدهد تا شمارا برای محصولاتتان هزینه بیشتری متقبل شده اما باایمان به اینکه مصرفکنندگان حاضر است پول بیشتری خرج نماید و وفادار به برند باقی خواهد ماند، و خرید آن را به قیمت بالاتر خواهد پذیرفت. تقویت پایدار نام تجاری ، پاسخ مثبت از مصرفکننده را به دنبال خواهد داشت.
    رمز حفظ مشتری و افزایش مشتری یعنی افزایش سهم از بازار پس از افزایش بهای تمامشده محصول برای مشتری، (تنها دربرند سازی یا ایجاد برند است.)
    نام تجاری یکراه برای جذب مشتریان جدید است. زمانی یک مشتری نزد شما میآید، که در مورد محصول و کسبوکار شما شنیده باشد و شما میتوانید در مورد خرید این محصول از شما ، مطمئن باشید . هنگامیکه شما برای اجرای مبارزات بازاریابی(اجرای کمپینهای بازاریابی) اقدام مینمایید، درواقع شما بهسادگی شروع به جذب تعداد زیادی از مشتریان نمودهاید. بچههای بازاریابی وقت خود را باکسانی صرف خواهند نمود که معتقد هستند منجر به پیدا نمودن خریدارانی جدی خواهد شد.
    همانطور که توضیح دادیم، نام تجاری یکراه مؤثر برای تسهیل رشد کسبوکار شما است.
    وقتی اجرای برندینگ با موفقیت همراه باشد، نام تجاری به شما یک موقعیت استراتژیک در بازار خواهد داد، و درنهایت منجر به سود افزایش خواهد شد و آن ناشی از هجوم مشتریان جدید، و ادامه حمایت از سوی مشتریان کنونی خواهد بود.
    ایجاد نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و ایجاد ارزش، در جهت جذب مشتریان جدید، باعث افزایش توان ایستادگی در زمان رقابت خواهد شد. اینها همه مؤلفههای کلیدی در تضمین سودآوری مستمر کسبوکار شما است.: مدیریت برند و تعیین ارزش برند
    نکته حائز اهمیت:
    یکی از شرکتهای مهم و بینالمللی در تعریف استانداردهای استراتژی برند و برندینگ ، شرکت معظم Interbrand اینتربرند آمریکا با است که با داشتن چند هزار کارمند در سراسر دنیا و بیش از 30 دفتر در پنج قاره، در حوزه مارکتینگ ، صاحبنظر بوده و سهم عظیمی در گسترش علم برندینگ در دنیا داشته است که تاءکید بر برند سازی در این سه حوزه را دارد.
    1. برندینگ مکان Place Branding
    2. برندینگ فردی Personal Branding
    3. برندینگ سازمانی Organizational Branding
    brand.jpg
    ویرایش توسط Azad Del : August 7th, 2014 در ساعت 01:01

کلمات کلیدی این موضوع